Okrężnie do Sandomierza

Niedziela, 30 lipca 2017 | dodano: 30.07.2017

Niedziela...kierunek może być tylko jeden . :)
W dodatku Bike Equipa Sandomierz jedzie dziś pod Opatów do pięknego źródełka    w Karwowie więc chciałem dołączyć do ekipy .. No ale plany swoje życie swoje....Na dziś zapowiadają pierwszy dzień z serii upalnych . Od rana więc ciepło i bez chmurnie . Na Sandomierz ruszam główną drogą przez Turbię, Zbydniów i Zaleszany . Niestety tuż za Rozwadowem..czuję że coś się mi dziwnie jedzie.....guma w przednim kole . Wczoraj w tylnim a dziś  w przednim . . Wczoraj już nie miałem możliwości zakupu dętki więc nie mam, łatek też nie mam bo ze starości się nie nadają do użytku . No nic...cza wracać do domu te 6 km z buta i siedzieć na dupie w domu..niedziela zmarnowana . W Rozwadowie przypomniałem sobie że mam nową dętkę u Daniela która kiedyś dałem mu do przechowania w plecaku a potem jej nie odebrałem . ..Idę wiec do Daniela . Wymieniamy dętkę ..szkoda marnować takiej pogody na siedzenie w domu więc postanawiam pojechać do Sandomierza . Żeby nie było za prosto to najpierw jadę do Tarnobrzega  a tam przepływam Wisłę na promie i ruszam dalej asfaltami poprzez sady i małe wioski . Jest gorąco ale spodziewałem się że będzie większy upał więc nie jest źle, tym bardziej że wieje fajny chłodzący wiaterek . Docieram do Sandomierza i tam jak zwykle jadę na stare miasto . Tu odpoczynek w cieniu pięknej gotyckiej katedry . Trochę ochłonąłem i idę na rynek . Tu jeszcze odpoczynek połączony z małym posiłkiem . Szwendam się jeszcze trochę po starym mieście i postanawiam wracać . A wracam tak jak zwykle czyli bocznymi przez Wrzawy, Dzierdziówkę , Skowierzyn i Pilchów .

Poniżej fotki i trasa

W drodze do Tarnobrzega...Medzie w słonecznikach :)
Tarnobrzeg...czekam na prom który akurat zawozi auta i rowerzystów na drugi brzeg ale zaraz wraca . Dziś ruch spory na Wiśle
DSC_0457"
No i śmigam poprzez sady po drugiej stronie Wisły
DSC_0458"
Droga biegnie fragmentami tuz przy ale
DSC_0459"
Sady..gruszki moje kochane powoli dojrzewają  :)
DSC_0461"
DSC_0460"
Sandomierz..odpoczynek w cieniu goryckiej katedry . W cieniu  chłodniej z 15 stopni .
DSC_0463"
Dziś wszędzie tłumy turystów ...
DSC_0464"
Dzwonnica katedralna
DSC_0466"
No i piękny  stary rynek Sandomierski
DSC_0468"
Wejście do zbrojowni..niestety nie skorzystam bo nie mam z kim Medzi zostawić
DSC_0469"
DSC_0478"
Piwne zakupy z Sandomierskiego Browaru
DSC_0477"

No i powrót do domu..na niebie dalej ani chmurki