Po wzniesieniach i lasach

Wtorek, 10 marca 2015 | dodano: 14.03.2015

Kolejny piękny dzionek więc trzeba to wykorzystać, za horyzontem już czai się front który zapowiada koniec wiosennej aury . Ruszam więc rano z Darkiem w kierunku Lipy . Przed Lipą, przy rekonstrukcji przejścia granicznego pomiędzy zaborami, czaka na nas Grzesiek . Chwilka odpoczynku i jedziemy przez Lipę i Goliszowiec a potem wąskim asfaltem przez Lasy Lipskie . Po kilku km odbijamy w drogę gruntowną i jedziemy nią aż do drogi głównej . Tu już jesteśmy prawie pod Zaklikowem . Mijamy Zaklików i jedziemy z górki a potem pod górkę prawie do Zdziechowic . Tu odbijamy w prawo i jesteśmy tak jak wczoraj na Wyżynie Lubelskiej . teraz jedziemy pod górkę spory kawałek, za wzniesieniem kończy się asfalt i jedziemy droga polną w dół aż do Łychowa Gościeradowskiego . Tu znów asfalt, mijamy wieś i wjeżdżamy na drogę główną Zaklików - Kraśnik .Odbijamy na Zdziechowice . Tu zatrzymujemy się najpierw przy małym źródełku a potem w sklepie . uzupełniamy zapasy i jedziemy dalej . Po chwili odbijamy z głównej i jedziemy w kierunku Starych Baraków . Odbijamy jeszcze na chwilkę w lewo i podjeżdżamy do klasztoru w Radnej Gorze prowadzonego przez siostry Józefitki . Tu krótki odpoczynek, chwila kontemplacji przy tutejszej grocie Matki Bożej i ruszamy dalej . Za Barakami kończy się asfalt a zaczyna się znów droga gruntowa przez las . Po jakimś czasie dojeżdżamy do wąskiego asfaltu który prowadzi przez tutejsze lasy i w kilku miejscach się rozgałęzia . Jedzie się bardzo przyjemnie przez las, w pewnym momencie zatrzymujemy się na mały posiłek i jedziemy dalej . Z lasu wyjeżdżamy aż w Borowie . Tu wjeżdżamy na drogę główną i jedziemy w kierunku Radomyśla . Po kilku km Grzesiek odbija na Zaklików a my jedziemy dalej . W Radomyślu odbijamy na most, przejeżdżamy nim przez San i już dalej jedziemy bocznymi drogami aż do Stalowej Woli .

Rekonstrukcja przejścia granicznego w lipie...Grzesiek już czeka na ławce, widoczny w tle
Rozmowy w tłoku
Last Lipskie..pod waitą
Lasy Lipskie..jedziemy droga leśną szlakami
Przed nami pierwsze małe wniesienia, wygląda nie groźnie ale na początek sezonu i takie hopki męczą
Koniec asfaltu ale nie koniec wznieienia
Chłopaki ledwo dyszą ale jadą :)
Pofalowana Wyżyna Lubelska
Przy źródełku
Rura paskudzi źródełko...kiedyś trzeba bedzie ją usunąć
Źródełko daje poczatek małemu strumykowi
Zjazd z Radnej Góry..zdjęcie spłaszcza górkę niestety
Klasztor na Radnej Górze
Małe sanktuarium przy klasztorze
Przystanek w lesie
Jeszcze mały przystanek po drugiej stronie Sanu