Niedzielne grillowanie na Łanach

Niedziela, 21 czerwca 2015 | dodano: 21.06.2015

Niedziela, na dziś zaplanowaliśmy grillowanie przy źródlisku w Łanach . Pogoda od rana taka sobie, coś tam  słońce przebija się przez ciężkie chmury ale jak na końcówkę czerwca to szału nie ma . Ruszam główna droga w kierunku Zaleszan, tam obijam w boczne drogi i jadę w kierunku mostu na Sanie , za mostem już Radomyśl . Tam ma czekać na mnie Grzesiek . Do Radomyśla jedzie się mi średnio wygodnie bo musiałem w reklamówce tarmosić ze sobą jedno razowy grill .  W Radomyślu Grzesiek  ładuje go do sakwy więc jedzie się już lepiej . Po drodze okazało się że dojedzie jeszcze Daniel z żoną i przywiozą autem normalnego grilla .  Dojeżdżamy w końcu nad źródlisko i rozkładamy się z majdanem . Potem dojeżdża Daniel z żoną a na koniec jeszcze Tomek z Zaklikowa dojeżdża rowerem . Rozpalamy grilla , miedzy czasie nachodzą ciężkie chmury które straszą deszczem , zrobiło się też bardzo chłodno . W końcu grill się dobrze rozpala, pieczemy kiełbaski, kurczaki i ryby . Potem zjadamy wszystko aby się rozgrzać . Na sam koniec imprezy..wychodzi słoneczki i od razu robi się dużo cieplej . Ruszamy teraz w kierunku Gościeradowa, Tomek Grzesiek i ja . Potem dobijamy na Salomin i dalej jedziemy prosto do Zdziechowic . Tam wjeżdżamy na drogę główną i jedziemy prosto do Zaklikowa . W Zaklikowie Tomek i Grzesiek jadą do domu a ja ruszam już sam w kierunku Lipy , potem mijam Rzeczycę Okrągłą a w Rzeczycy Długiej odbijam na Jastkowice . Potem już tyko Pysznica, most na Sanie i jestem w Stalowej Woli .

Łany..pasące się konie, małe i duże ...co raz rzadszy widok
Makowe pola
Dojeżdżamy na miejsce grillwania
Nowa maszyna Tomka
Na szczęście nie musieliśmy korzystać z jednorazowego grilla
Rozkładamy majdan i czekamy na resztę
Dojechała reszta i zawaliła stół  swoim majdanem
Poziomki przy źródlisku
Źródlisko Łany
Wracamy...

MarqoBiker
| 20:42 sobota, 15 sierpnia 2015 | linkuj ta droga na Salomin to jest masakra, już co raz mniej takich dróg na szczęscie
Darek | 18:41 czwartek, 13 sierpnia 2015 | linkuj Nie tak dawno wybrałem się z kumplem na wycieczkę za Sandomierz i po przejechaniu 120 km. nie spotkaliśmy żadnej krowy ani konia . A z Łanów wracałem przez Gościradów, Szczecyn, Baraki . Pomimo "szutru" między Szczecynem , a Barakami droga zdecydowanie lepsza od podjazdu pod Salomin.
Sandi
| 19:20 poniedziałek, 22 czerwca 2015 | linkuj Pasące się konie to coraz rzadszy widok, tak jak pasące się krowy. Bardzo ładne to źródlisko :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa siety