Wycieczka na skraj Roztocza

Wtorek, 24 marca 2015 | dodano: 25.03.2015

Na dziś zaplanowaliśmy z Darkiem i Grześkiem wycieczkę do Wierzchowisk, na skraj pięknego Roztocza . pogoda wspaniała, piękne słoneczko i z każdą chwilą co raz cieplej . Ruszam więc z Darkiem przez Pysznicę a potem droga leśną aż do drogi głównej Nisko - Janów Lubelski . Tu już asfaltem jedziemy aż do Janowa Lubelskiego . po drodze, w Łążku Ordynackim dołącza do nas Grzesiek . W Janowie Lubelskim zajeżdżamy nad miejscowy zalew ale okazuje się że woda spuszczona więc nici z kąpieli, no chyba że w błocie :) . potem mały przystanek w Janowie na zakupy i ruszamy dalej . Za Janowem zaczyna się już Roztocze a co za tym idzie i małe wzniesienia . Mimo że to juz Lubelskie to śmigamy sobie dobrą drogą , poprzez wzniesienia w kierunku Godziszowa i dalej prawie pod Zdziłowice . Przed Zdziłowicami dobijamy na Piłatkę i tu już zaczynają się lubelskie drogi, czyli dziur za dziurą i inne atrakcje , do tego jeszcze teren zaczyna się co robić co raz bardziej pagórkowaty a ja czuję że dziś coś nie mój dzień na górki . Docieramy w końcu do Wierzchowisk gdzie zatrzymujemy się w pięknym parku dworskim . Tu dłuższy odpoczynek na słoneczku i mały posiłek . Po odpoczynku ruszamy dalej . Za Wierzchowiskami jeszcze jedno wzniesienia, potem zjazd w dół i koniec na dziś górek . Docieramy do Modliborzyc, tu jeszcze chwilka na zjedzenie banana i ruszamy dalej, koniec wzniesień ale za to jazda pod uciążliwy wiatr a dziś jak pisałem coś mi się strasznie ciężko jedzie . Po kilku km odbijamy w boczną drogę, w kierunku Malińca i teraz jedziemy asfaltem przez Lasy Lipskie . Kilka km za Malincem odbijamy w leśną drogę szutrową i jedziemy nią kilka km aż do wąskiego asfaltu . Tu Grzesiek odbija na Lipę i dalej na Zaklików a Darek i ja odbijamy na Goliszowie . Potem wyjeżdżamy z lasu w Rzeczycy Długiej i jedziemy już do domu droga główną

Fontanna w Janowie Lubelskim..na razie jeszcze bez wody
Za Janowem Lubelskim Roztocze i pierwsze hopki
Roztoczanskie klimaty..łagodne wzniesienia
DSC03214" />
Zaczynają się słynne lubeskie dziurawe drogi..na razie lajtowe
Dwór w Wierzchowiskach
Na terenie parku , obok dwory są zasilane wodą ze źródełek małe stawy w których pływają min pstrągi
Na terenie parku dworskiego  biją źródła Sanny
DSC03215" />
Kościół pw Stanisława Biskupa i Męczennika w Modliborzycach

MarqoBiker
| 20:41 czwartek, 26 marca 2015 | linkuj Pięknie ten dworek odnowili, park tez bardzo ładny no i te źródełka . Podobno można też jeżdzić tam konno a na górkach nie daleko dworku uprawiają winorośl .
Mamir
| 11:15 czwartek, 26 marca 2015 | linkuj O widzisz przypomniałeś mi o tym dworku, byłe tam w tamtym roku 3 dni na szkoleniu, fajna miejscówka, a mury tak grube że nie ma szans aby mieć zasięg w telefonie. Dlatego też dobre miejsce na konferencje czy szkolenia bo nie ma opcji że będzie ktoś przeszkadzał z zewnątrz. :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ycies